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Fill in the form below to get your Udyog Aadhaar/ MSME Registration/ UDYAM Registration certificate

  • APPLICANT NAME: THE APPLICANT MUST ENTER THEIR NAME AS IT APPEARS ON THEIR AADHAAR CARD, ISSUED BY UIDAI.  आधार कार्ड में उल्लिखित आवेदक का नाम दर्ज करे।
  • AADHAAR NUMBER :APPLICANT CAN ENTER THEIR 12 DIGIT AADHAAR NUMBER.  आवेदक का 12 अंकों का आधार नंबर दर्ज करें।
  • MOBILE NUMBER: APPLICANTS ARE REQUIRED TO ENTER THEIR MOBILE NUMBER. (DO NOT USE COUNTRY CODE)   आवेदक का 10 अंकों का मोबाइल नंबर दर्ज करें। +91 न जोड़ें।
  • EMAIL ID: APPLICANTS MUST ENTER THEIR EMAIL ADDRESSES SO THE CERTIFICATE AND ACKNOWLEDGEMENT WILL BE SENT TO THEIR REGISTERED EMAIL ADDRESSES.   आवेदक की ईमेल आईडी दर्ज करें। प्रमाण पत्र इस ईमेल पर भेजा जाएगा।
  • SOCIAL CATEGORY: APPLICANT HAS THE OPTION OF CHOOSING A SOCIAL CATEGORY.   आवेदक की सामाजिक श्रेणी का चयन करें।
  • PAN CARD NUMBER: THE APPLICANT MUST ENTER HIS /HER PAN CARD NUMBER. आवेदक का पैन कार्ड नंबर दर्ज करें।
  • TYPE OF ORGANIZATION: APPLICANTS MUST SELECT THE TYPE OF ORGANIZATION THAT WILL BE PRINTED ON THE CERTIFICATE.   आवेदक के व्यवसाय के संविधान का चयन करें।
  • ADDITIONAL DETAILS ABOUT BUSINESS :APPLICANTS CAN ENTER ADDITIONAL BUSINESS DETAILS. (FOR EXAMPLE – FOOD PRODUCT MANUFACTURING, COMPUTER PROGRAMMING)   आवेदक का व्यवसाय विवरण दर्ज करें। (उदाहरण के लिए – खाद्य उत्पादों का निर्माण, कंप्यूटर प्रोग्रामिंग, मसालों का खुदरा व्यापार)
  • OFFICE ADDRESS :APPLICANT CAN ENTER FULL OFFICE ADDRESS WITH STATE AND PINCODE.   आवेदक राज्य और पिनकोड के साथ कार्यालय का पूरा पता दर्ज कर सकता है।
  • BANK ACCOUNT NUMBER: THE APPLICANT SHOULD NEED TO ENTER HIS /HER BANK ACCOUNT NUMBER.  आवेदक का बैंक खाता नंबर दर्ज करें।
  • IFSC CODE: THE APPLICANT MAY ENTER HIS OR HER BANK’S IFSC CODE.   आवेदक के बैंक खाते का IFSC CODE दर्ज करें।